2.7.2016

Emily De Molly - Calibrated + stamper rakkautta


Toisena mulle vaihdossa kotiutuneista lakoista esittelyyn pääsee Emily de Mollyn Calibrated. Niin kuin monesti olen maininnut, EdM oli se ensimmäinen indiemerkki, jonka lakan ostin ja siksi EdM:llä on hyvin spesiaali paikka omassa sydämessäni. Nämä on mulle se minun eka oikea indie -merkkini. Toisin kuin esimerkiksi KBShimmerin kohdalla, Emily de Molly ei yleensä aiheuta mulle kamalaa ostomaniaa, vaan ostokset on pidempään harkittuja ja pohdittuja. Näiden kohdalla ei ole sellainen kaikkimullehetinyt -olo vaan EdM kokoelmani sisältää tarkkaan harkittuja ja rakastettuja lakkoja. 


Tämän pohjustuksen jälkeen voin sanoa, etten edes tiennyt tarvitsevani Clalibratedia ennen kuin tämän hyppysiini sain. Googlasin toki swatchit ennen vaihtareita, mutta niiden perusteella ajattelin tämän olevan joku hit tai miss omassa maailmassani, there's no in between. Eilen kun lakkasin tällä kaksi helppoa ja nopeaa kerrosta kynsille, tiesin, että tämä lakka tuli jäädäkseen kokoelmaani. Niin kaunis punertavaan taittava violetti värikkäällä shimmerillä. Tämä on hyvin samantyyppinen kuin Kikon 255 lakka, mutta enemmän punertava vielä. Ja niin pirun kaunis. Tämä tosin kuivuu melko tylsän näköiseksi itsellään, joten kiiltävä päällyslakka on must tämän kanssa. 


Siinä vaiheessa kun eilen aloin harkita leimaamista keskellä yötä oltuani hereillä jo melkein 20 tuntia, ajattelin, että nyt ei varmasti onnistu mikään - jos lakka on upea, pilaan sen vähintään leimoilla. Kuviota olisin voinut harkita vähän tarkemmin, mutta hei, ei anneta sen häiritä, vaan ollaan tyytyväisiä lopputulokseen, joka kyllä on ihan mukava.

Mutta jos jotain, niin haluan laulaa pari rakkauslaulua mun uusia läpinäkyviä stampereita kohtaan. Saatoin ehkä seota tossa reilu viikko sitten ebaytä selatessani ja tilata pari läpinäkyvää leimasinta testiin (olisinko lopulta tilannut yhteensä 8, hups). Mä olen kauhuissani, että tapan mun clear jelly stamperin millä hetkellä hyvänsä ja koska mulla on se kova versio ja kuperat kynnet, se ei ole se ideaalein leimasin mulle vaikka haluaisinkin. Päätin sitten tutkia ebayn tarjonnan, koska ajattelin, että mua ei haittaa tuhota euron maksanutta leimasinta omalla kömpelyydelläni, mutta jos tuon parin kympin leimasimen tuhoan, olen vihainen itselleni. 

Ensimmäiset kaksi leimasinta saapuivat tällä viikolla (kannattaisi muistaa katsoa posti useammin kuin perjantaisin ja voisi tietää tarkempia toimitusaikoja...) ja päätin testata niitä heti eilen. Olin varma, että kumpikaan ei toimisi, koska tähän mennessä kaikki ebaystä tilaamani stamperit ovat olleet järjestäen ihan susia. Mutta ei: nämä leimaavat täydellisesti! 

Ei mitään esivalmisteluja, kuva tarttui heti stamperiin tarkkana ja kokonaisena, ja rääppeet oli helppo siivota teippiin. Lisäksi nämä on sen verran löllöjä, että näihin voin painaa kynnen kieräyttämisen sijasta, joka ei ole yhtään oma suosikkitapani leimata. Nämä on juuri sellaisia kuin omat vanhat suosikkistamperini, sillä erotuksella, että näistä näkee vielä läpi. En olisi voinut paremmin sijoittaa päälle kahta euroa pennosistani. (Linkki stampereihin löytyy tästä). 

Mainittakoon, että näillä kohdistaminen on asteen verran hankalampaa, kuin clear jellyllä, en tiedä johtuuko se tuosta semiläpinäkyvästä varresta vai mistä, mutta joka tapauksessa ihan loisto-ostos mielestäni. Aivan varmasti ne kuusi muuta, jotka tilasin, onkin sitten ihan roskiskamaa, mutta ei haittaa, jos nämä ainakin toimivat. 


Kynsillä:
Emily de Molly - Calibrated
MoYou London - Pro 15 + Konad White 

Mikä on sinun viimeisin ebay-ihastus, vai shoppailetko turvallisesti vain kotimaisilla vesillä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...