14.6.2016

To Peach His Own


Jos pitäisi nimetä yksi väri, joka ei koskaan ole ollut suosikkini kynsillä, se olisi persikan sävyt. Ja jos pitäsi valita yksi viimevuosien suosituimmista kynsilakkakoostumuksista, jolle lämpenin tosi hitaasti, olisi se crellyt, joissa on glitteriä seassa. Nauratin jopa itseäni eilen kynsien lakkausta pohtiessa päätymällä kaikista mahdollisista lakoista juuri KBShimmerin To Peach His Owniin. 


Päätin tosiaan eilen olla välittämättä kaikista kokeilemattomista lakoista, koska mulla oli nyt haluan jonkun Emily de Mollyn crellyn kynsille -fiilis. Saattoi johtua parista vanhemmasta EdM kuvasta, jotka viime aikoina olen instaan lisännyt, mutta ehdottomasti halusin sellaisen kynsille. Lopulta tulin tosin siihen tulokseen, että mun EdM:n crellyistä ne jotka blogissa ei vielä ole esiintyneet ei nyt nappaa ja suurin osa merkin lakoista mulla onkin glittereitä. En tiedä miksi sillä olisi ollut väliä, mutta päätin, että asia on näin.

Siirryin siis KBShimmereiden laatikolle ja se ei onneksi pettänyt mua. To Peach His Own ei sävynä ole sitä ominta minua, mutta tuo pinkkien, lilojen, vihreiden ja keltaisten glittereiden kombo on mielestäni täydellinen tähän lakkaan. Lisäksi kun tämä on niitä versioita, joita on helppo käsitellä ja joissa glitter levittyy tasaisesti ilman ärräpäitä eikä sitä tarvitse kalastella tai asetella paikalleen. Tästä lakasta on vaikea olla pitämättä! 


Mulla oli ehkä pieniä erimielisyyksiä leimauslaattojen kanssa ja vasta kolmannesta sain oikeasti leimat nousemaan kynsille saakka. Luulen että tähän vaikutti lähinnä väsymys, mutta oikeastaan olin ihan tyytyväinen, että vasta nämä perhoset suostuivat yhteistyöhön. Nyt ei kaunis lakka peity liikaa, mutta musta tuo kuitenkin kivan kontrastin hempeälle lakalle. 


Kynsillä:
KBShimmer - To Peach His Own
Pueen - 111 & Essence Stampy Polish Black

4 kommenttia:

  1. Nyt on oikein hyvä yhdistelmä kynsillä! Kaunis lakka ja vielä kauniimpi leima, wau <3

    VastaaPoista
  2. Kauniit, sopii tuohon lakkaan tosi kivasti nuo leimat! Persikka on miulle sellainen sävy, etten edelleenkään osaa käyttää sitä oikein kynsillä, pitäis varmaan yrittää lakata sellasella. Tuossa lakassa on just sopivasti sitä jotain, ettei sen persikkaisuus näytä yhtään pöllömmältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen yleensä aina sen virheen, että ostan kuitenkin niitä persikan sävyjä, vaikka tiedän että ne harvemmin mulle sopii - mitäs swatch-bloggaajat saavat aina ne näyttämään niin syötävän hyviltä. Tällä hetkellä himottelen mm. Picture Polishin Rebelleä, vaikka tiedän, että se luultavasti on sävyltään niin väärä mulle kun vaan voi olla :D

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...