21.5.2014

21/31: inspiraationa väri / inspired by a color / inspiré par une couleur


Kun muutama pari viikkoa sitten sain postia Jindie Nailsiltä, oli mulla vielä tämän haasteen kynsien tekeminen pahasti kesken. Paketista kuoriutui ihana suomalaisen Polishaholic blogin Rian suunnittelema lakka, joka mun oli vain pakko tilata. Jotenkin siis tuo lakka oli saatava yhdistettyä haasteeseen mukaan, joten tämän päivän kynsien ispiraationa toimii pinkki väri. 


Kehuin tätä Pink Stilettos lakkaa Rialle heti kun näin hänen kuvat lakasta, koska tuo on upea sävy, joka tuntuu ihonväristä huolimatta sopivan melkein kaikille. Pinkki sävy on helppo yhdistä ja "kantaa" sen olematta liian räväkkä, mutta kuitenkin lakka on kaunis, uniikihko ja pientä jujua sisältävä tapaus. Mii laiks ö lot! Mulla ei ehkä ole pinkkejä stilettokynsiä, mutta silti sävy miellyttää omaa silmäänä. Ainoa vastaavanlainen sävy minkä kokoelmastani keksin on yksi OPIn DS lakka mutten vielä ole saanut aikaiseksi verrata näitä liiemmin toisiinsa.

Lakka levittyi ongelmitta ja peitti mun nysäkynteni kahdella kerroksella. Koska en halunnut peittää lakkaa liiemmin tein hyvin yksinkertaiset koristelut kynsille, jotta kaunis lakka pääsisi oikeuksiinsa. Ja viihdyinhän minä näissä kynsissä loistavasti. Pisteet Rialle siis upean lakan suunnittelusta!

Mikä lakka lukijoille on sellainen, jota ei raaski koristeluilla liiemmin peittää? Entä minkälaisen lakan juuri sinä suunnittelisit, jos saisit vapaat kädet toteuttaa mitä vain? 

2 kommenttia:

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...