15.5.2014

15/31: hento printti / delicate print / délicat print


Mulle kun puhuu sanoista delicate print, mieleen tulee automaattisesti printti, joka ei hirveästi pomppaa pohjastaan eroon. Nopeasti noilla sanoilla googlettaessa, näyttää, että esim pitsi on ollut suosiossa monilla muilla näitä kynsiä tehdessä, eikä niinkään värien hienovaraisuus, mutta itse lähdin tälle polulle. Pääsiäinen kynsillä ja sitä rataa... 


Parastahan tässä on se, että nämä kynnet on niin kauan sitten tehdyt, että rehellisesti sanottuna en enää edes muista mitä lakkoja näissä on käytetty. Keltainen on kai Essencen Mellow Yellow ja violetti on Essien To Buy Or Not To Buy (saatu TheBosilta aikanaan)  mutta tuosta vaaleansinisestä mulla ei ole pienintäkään tietoa. Yleensä mun go to vaaleansininen on OPIn What's with the Cattitude, mutta tiedän että se se ei ole... Sovitaanko vaikka että tuo olisi Kikolta? Mulla on kunnon Kiko-boomi muutenkin meneillään, joten sopisi ehkä kuvioon. Miten ihminen voi unohtaa tällaisia asioita ihan kokonaan?

Leiman kuitenkin muistan, sillä se on MoYou Londonin Artist collectionin 11 laatasta. Mun ensimmäisest infinitylaatasta siis. Pyörittelin melkein kuukauden tota laattaa pöydällä sellaisella apua, mulla on koko maailma käsissäni enkä tiedä mitä teen fiiliksellä, joka mulle usein tulee kun annetaan liikaa vaihtoehtoja. Tuosta kuitenkin löytyi sopivan ei liian esitävä, mutta kuitenkin kiva kohta, josta toteutin sitten nämä kynnet konadin valkoisella leimaten. Ja onnistuikin vielä aika kivasti. 

Todellisuudessahan sillon kun kynsiä ei katsele moninkertaisiksi suurennettuina tietokoneen ruudulta, printti oli vielä tätäkin hienovaraisempi ja näkymättömämpi... ja juuri sitä mitä hain. 

Delicate print oli siis ainakin omissa silmissäni onnitunut tuotos, onko lukijat samaa mieltä, vai mentiinkö teidän mielestä hiukan metsään?

4 kommenttia:

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...