11.4.2014

Sheer love


this heart's a stereo
it beats for you
so listen close
hear my thoughts in every note

...

thought love was dead
but now you're changing my mind

Gym Class Heroes - Stereo Hearts


Toisin kuin useat mun kynnet, jotka on ihan tuulesta temmattuja, tällä kertaa inspiraatiokynsiin löytyi Gym Class Hereosin lyriikoista. GCH ei noin niin kuin yleensä ole mun tyylistä musiikkia, mutta siitä huolimatta mulla on ehkä puolen kymmentä kappaletta heiltä, joita rakastan. Muistoja.

Stereo Hearts ja Ass Back Home on mulle kappaleita, jotka muistuttaa mua aina ja ikuisesti Pariisista ja viime aikoina olen nostalgisoinut muistoja aika paljon. Siksi myös tuota Stereo Hearts kappaletta, johon halusin lähteä rakentamaan sydämiä päälle.


Tike vihjasi viikonloppuna Tigereissa saatavilla olevista kuvioleikkureista, ja koska mulla on ollut yksi toinen manikyyri mielessä jo pitkään näitä käyttäen, lähdin tietysti heti hakemaan omiani. Nappasin mukaan sydämen ja tähden ja lakkailinkin innoissani lakkalevyjä kuivumaan.

Tämä tietysti ajoittui itselläni tuohon alkuviikon Sheer Tints innostukseen, joten pakko oli tehtä vähän kokeiluja niilläkin. 

(Samalla muuten ratkaisin sen, että edellisessä manikyyrissä kuplat johtuivat pällyslakasta, ei OPIsta, jos joku jäi miettimään.)


Vaikka mun kynsilläni on nykyään pinta-alaa jo aika hurjasti, nuo sydämet on silti aika kookkaita, joten pienikyntiselle nuo kuviot ei kyllä käy. Itsekin olisin toivonut noiden olevan ihasen pienempiä, mutta eiköhän ne tälläkin tavalla toimi. 

Pohjalakkana toimi Kikon 275 ja sydämmissä pohjalla Essien Blanc + OPIn Sheer Tintseistä punainen, sininen ja violetti. Itsekriittisyydestä huolimatta näistä kynsistä tykkään, vaikka antavatkin vähän synkän kuvan rakkaudesta ehkä..

Mitä mieltä muut on? 

ps. hulluilla päivillä oli tarjouksessa L'Orealin toppereita ainakin Tampereella. mm. Confettista ja sitä kultalastulakkaa neljällä eurolla muistaakseni jos jotain kiinnostaa. Itse jostain syystä oli pakko taas käydä sielläkin pyörähtämässä ja ostamassa ne perintiset: hiuslakkaa, deodoranttia ja suklaata... 

2 kommenttia:

  1. Nää on aivan i-h-a-n-a-t! Tumman pohjan kanssa noi koristelut pääsee mahtavasti esille (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mä ajattelin kans et tumman päällä toi pastellivesivärisydän ei ainakaan pääse hukumaan muihin sävyihin...

      Poista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...