30.4.2011

Vappuillaan



Koen itseni tylsäksi, kun töiden + ylitöiden jälkeen mua ei vaan jaksata yhtään edes ajatella lähteväni minnekään keskustaan vappuilemaan, vaan kunnon yöunet kuulostavat paljon kivemmilta. Olen siis onnekas ja saan olla koko vapun töissä.

Koska vappuna saa vähän hullutella, halusin tehdä taas ranskis-skittlet. Kaikissa pohjana China Glazen Knotty ja lakkoina tipeissä Yell-Oh-Neil (China Glaze, etusormi), Ali's Big Break (OPI, keskisormi), Catch Me In Your Net (OPI, Nimetön), Orange Marmelade (China Glaze, pikkurilli) + kultainen nail art liner, dotting tool ja China Glazen White On White. Vähän väriä vapuksi siis! Toivottavasti kaikilla on hurjan ihana vappu ja jaksatta olla edes vähän mua aktiivisempia!


I did a quick skittle mani for work today. I used China Glaze - Knotty as the base, then Yell-Oh-Neil (China Glaze, pointer finger), Ali's Big Break (OPI, middle finger), Catch Me In Your Net (OPI, ring finger), Orange Marmelade (China Glaze, pinky) + golden nail art liner, dotting tool and China Glaze White On White. Pretty quick to do but fun at the same time. 

I wish I had energy to tell you more about my day but I was back at work for the first time today and I'm quite tired so I think I'll just try to relax now. 

12 kommenttia:

  1. Iloista vappua! Eikös vappua olekkin juuri työläisten juhla, joten mikäs sen sopivampaa kuin vappuna olla töissä :) .

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtavan vappuiset kynnet. Ihanat <3. Itsekin olen menossa kohta nukkumaan, enkä meinaa lähteä huomennakaan mihinkään, vaan juhlistan vappua korkeintaan paistamalla munkkeja kotona. Hyvää alkavaa toukokuuta sinnekin suunnalle vapun töistä huolimatta!

    VastaaPoista
  3. hauskat:) mullakin on valkoisia pilkkuja kynsissä nyt, mutta vähän erilailla onneksi:P

    VastaaPoista
  4. Ohh, wow that's very very cute and sorta eastery lol!

    VastaaPoista
  5. Mä ainakin oon ihan vaan kotona dataamassa, ja juomassa simaa ja syömässä munkkeja! :D Tosi nätit kynnet, mulla oli jotain muutakin sanottavaa mut kuinka ollaakkaan, unohdin...

    VastaaPoista
  6. Tosi kivat ja pirteet kynnet! :) Mua jäi kiinnostamaan, minkälaiset peukalot sä teit noihin kynsiin... :D

    Millä alalla muuten olet töissä? En ainakaan muista, että olet sitä ikinä blogissasi maininnut.

    VastaaPoista
  7. This is such a cute mani, Knotty is a good shimmery base color ^_^
    and I LOVE all the different colors you used, and the polka dots are cute. If my nails were longer I would love to do this mani (:

    VastaaPoista
  8. Moi,
    hienot kynnet. Kadehdin aina upeiden ranskisten tekijöitä, kun harrastukseni takia mun on pidettävä kynnet niin lyhyinä, etteivät kurkkaa paljoakaan sormenpään yli.

    VastaaPoista
  9. Vauhtimamma: niinhän se on, vaikka yleesä se kova työnteko tehdään ennen vappua eikä vasta aloiteta sitä sillon :D

    Murmis: loistavaa toukokuuta sullekin!

    shiny: toivottavasti laitat kuvia blogiisi, niin voin käydä vakoilemassa

    Ngelic: it is kinda eastery, yes :D

    Nora: sima ja munkit kuulostaisivat ihan liian hyviltä nyt!

    Ano: ne oli violetilla lakalla saman lailla pilkulliset (: ja oon asiakaspalvelu-alalla töissä (: jos tarkemmin sanoisin, ois aika helppo keksiä missä oon :D

    Naeema: thanks (:

    Forever '92: hopefully one day you'll have nails long enough to try (:

    Emma: voi hitsi, mutta onneksi lyhyisiinkin kynsiin saa vaikka mitä

    Normal Teenager: kiitos

    Camy: thanks

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...