6.2.2011

China Glaze - Lighthouse w/ Black Shatter


Sarjassamme 13,456 crackle manikyyriä viikon sisällä. Tällä kertaa mustakeltaisella yhdistemällä ja kyllä, edelleen cracklet iskee minuun. Mä olen varmaan se ihminen, joka joskus kymmenen vuoden päästä muistelee sitä kun silloin joskus oli crackle trendi, mikä olisi ihana. En ajatellut olla silloinkaan liian aikuinen näille lakoille.

Mä olen ihastellut China Glazen Lighthouse pulloa nyt pari viikkoa, mutta se on jäänyt vain laatikkoon hengailemaan, koska tiesin tämän olevan aika läpikuultava. Piti siis keksiä, miten saan tippirajan häivytettyä ja graffiti-lakalla se onnistui. Pohjana siis neljä kerrosta Lighthousea ja tuolla neljällä kerroksella olisin ehkä sietänyt jo sitä läpikuultavuutta. Graffiteissa OPIn Black Shatter ja näistä ei tullut ihan yhtä siistejä rakoiluja kuin mitä muilla mustillani olen saanut. Pitää tutkia tilannetta.


I've probably done about 13,456 crackle manis over the past week but I can't help it, I love the crackle polishes. I'll probably be the person in ten years who tells stories about the great crackle polishes that they once sold everywhere.


I've been eyeing my China Glaze Lighthouse for a couple weeks now but I haven't used it knowing that it's pretty sheer and I hate VNL. I decided to pair it up with crackle nail polish and now you cannot see trough the tip of my nails. The base was four coats of Lighthouse and I may have been okay with the slight VNL that it had at that point. I used Black Shatter for the first time with this mani and I'm not quite sure how I feel about it. I like crackles but based on this first test drive, I'd say I like some of the other black crackle polishes better than this one. I have to do some more testing with this. 

4 kommenttia:

  1. Itsekkin olen suuri crackle fani!!

    VastaaPoista
  2. Tykkään jotenkin tuosta keltaisen ja mustan yhdistelmästä! :) Mulla on myös Lighthouse korkkaamatta, mutta neljä kerrosta!? Apua, mä yleensä luovutan suosiolla lakkojen kohdalla, jotka vaatii enemmän kuin kaksi kerrosta. Mutta kai mun pitää antaa Lighthouselle mahdollisuus ja tehdä edes yhdet mehiläiskynnet :)

    VastaaPoista
  3. Minkä hintanen tuo Black shatter lakka on ollut? Ja mistä ostit?

    VastaaPoista
  4. KarzU: hyvä, että ainakin sinä tykkäät näistä yhtä paljon kuin minä :D

    Puggie: mulla yleensä 3 on se normimäärä mitä kerroksia käytän, neljän kerroksen lakat pitää olla tosi upeita, että jaksan niitä, mutta tämä kyllä on vaivansa arvoinen. valkoisen pohjan kanssa tämä voisi toimia hyvin... ja oi, mehiläiskynnet, ne tahtoisin nähdä :D

    Saara: Ostin tämän transdesing.com verkkosivustolta ja hintaa oli 5,75 dollaria ja postikulut päälle. taitaa vain tuolta ollut jo loppuunmyyty. mutta mielestäni esimerkiksi isadoran versio on ihan tähän verrattavissa

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...