25.1.2011

Anchor's Away haul

Mun piti vapaapäivän kunniaksi - tai no siksi, että kerrankin olisi aikaa - toteuttaa ja tehdä noin miljoona juttua tätä blogia varten, mutta jostain syystä en vain ole saanut oikein aikaiseksi. No, pullokuvia uusista lakoista olisi ainakin tarjolla. Intoilin pari viikkoa sitten Anhor's Away kokoelman lakoista ja nyt kun sain pullot käsiini, voin (taas kerran) hyvillä mielin sanoa, että tämä kokoelma on ihana; täynnä jänniä sävyjä ja monipuolisuutta. Nam.


En ole nude-ihminen, mutta ostin silti 5 lakkaa tältä kokoelman maanläheisemmältä puolelta. White Cap, Knotty, Sea Spray, Pelican Gray ja Below Deck. 


Omaa sydäntäni lähempänä olevalta kirkkaalta puolelta kotiin lähti First Mate, Ahoy!, Starboard ja Lighthouse. Ja kuva valehtelee, Sininen ja vihreä lakka ovat oikeasti luonnossa paljon tummempia kuin tässä pullokuvassa. Alempi kuva on aika lähellä tottuutta. 


Ja kaikki vielä swatch kiekolla:

- White Cap, aivan ihana huurteinen glassflecked valkoinen, jossa on kultaista shimmeriä joukossa. Varmasti hyvä layer-kokeiluihin, koska itsessään ei välttämättä ihan tarpeeksi paksu peittääkseen yksinään.

- Pelican Gray, tämä paikkaamaan akuuttia vaaleanharmaiden lakkojeni pulaa. Tässä on huomaamatonta harmaata shimmeriä joukossa, joka näkyy vasta lähemmin tarkastellessa

- Sea Spray, sinertävän harmaa jännä lakka, jonka seassa on myös huomaamatonta shimmeriä. Sävyltään mielestäni aika uniikki

- Knotty, aplodit sille, joka keksi miten markkinoida konsepti nudelakasta ihmiselle, joka on lähinnä karttanut niitä kuin ruttoa tähän saakka. Beige pohja ihanalla glass flecked shimmerillä. Löysinkö nyt vihdoin sen työhaastattelu approved -lakan, ilman että tuntisin oloani täysin vieraaksi tämä tassuissa?

- Below Deck, jotain violetin ja ruskean väliltä. Kaunis kuin mikä ja tämä on melkein kopio China Glazen yhdestä kulttilakasta, Chanellesquesta, jota olen pitkään himoinnut.

- Lighthouse, tästä mainitsin jo enemminkin: joku luki mun unelmani ja yhdisti kaksi lempiasiaani kynsilakoissa, keltaisen ja glass fleck shimmerin. Tämä on, ei enempää eikä vähempää, kuin aivan upea

- Starboard, mun yli 2 vuoden metsästys sitä täydellistä vihreää kohti on loppunut. Halusin vihreän joka on creme, ei liian tumma, eikä liian vaalea eikä yhtään liikaa turkoosiin tai limeen vivahtava. Tämä on juuri sellainen, mitä toivoin pitkään löytäväni

- Ahoy!, pinkki glass flecked lakka. Varmaan alkaa olla sanomattakin selvää, että mulle riittää kun joku sanoo sanat glass flecked ja olen ihan polvet vetelinä kyselemässä mistä saan heti nyt ostettua sellaisen

- First Mate, navy blue creme lakka. Mun mielestä tän väristen sinisten ympärille on aina hauska lähteä rakentamaan manikyyrejä, koska niistä saa tietyillä väreillä niin merihenkisiä, että huvittaa ja sitten taas väriskaalaa muuttamalla tosi jänniä muita kokonaisuuksia.

Siinä ois mun uudet rakkaat. Tämän paketin mukana tuli niin monta ihanaa lakkaa, että pohdin tässä vakavasti mitenhän onnistuisi skittle manikyyri, jossa joka sormi olisi eri värinen molemmissa käsissä...

Miten muuten, aika harvoin laitan lakoista swatcheja ihan kiekolla, jos teen ostopostauksia, mutta onko se kiva lisä pelkkien pullokuvien mukaan?

---

Just some bottle & swatch wheel shots of my recent package from Transdesign featuring my new Anchors Away polishes. I think everyone has seen these so many times already that I didn't bother to translate the whole text into English. The basic deal is that I absolutely love them all. I think this must be one of the best collections China Glaze has ever made because the variety of colors and finishes is so huge and still everything works well together.

9 kommenttia:

  1. joo tosi kiva et oot laittanu nyt tollasen mist näkee ton sävyn ihan oikeestikki:)

    VastaaPoista
  2. Laita ihmeessä swatcheja, niitä on kiva kattoo aina! Ja ääää mäki haluan mun Ahoy!:n ja White Capin kotiin jo! : (

    VastaaPoista
  3. Voi ei, miksen mä tilannut Knottya itsekin :D Tosta kokoelmasta ei lähteny kuin pari sävyä ostoskoriin, mutta Knottyn lisäksi myös Ahoy! alkoi nyt kaivelemaan.. Ja miksi, oi miksi oli postitäti ollut ovella Transdesignin pakettini kanssa 12 minuuttia töihinlähtöni jälkeen! Tää on taas tätä mun tuuria, onneks ne saa huomenna haettua postista sitten :D

    VastaaPoista
  4. Tuo knotty on ihana! Mulle iski tänään päivällä ihmeellinen nude himo eikä tietenkään yhtään kivaa nude lakkaa. No, näillä mennään mitä on, mutta tuo pitää kyllä saada :)

    VastaaPoista
  5. keijju: mukavaa, että tykkäät, voin ehdottomasti lisäillä niitä nyt myöhemminkin :D

    Sonne: nii-in, kyllä ne sieltä ehkä saapuu kun ne reilut lähettävät sun paketit aiemmin matkaan kuin mun :( White Cap on muuten oikeasti aivan ihana, ei kannattanut antaa yhden huonon swatch-kuvan hämätä :D

    tahma: mulle Knotty oli se, jonka kanssa arvoin pitkään, mutta kun piti se 9 lakka pakettiin keksiä, niin onneksi otin tuon. Ahoy! oli yksi kolmesta ennakkosuosikistani ja must have lakka mulle. Mä onneks olin kotona kun postisetä-soitti ovikelloa. Tiesin, että paketti tulee varmaan tänään ja heräsin melkein automaattisesti jo 11 aikaan kuuntelemaan ääniä rapusta ja kun mitään ei kuulunut vielä kahdenkaan aikaan, olin jo varma, etten mä tänään noita saa, mutta kyllä se ovikello sitten soikin

    Heidi: suosittelen, se on tosi jännä nude/beige-sävy

    VastaaPoista
  6. Mullekin tuli tänään paketit (3 kpl) perille, jotka joudun nykyään kyllä aina hakea postista, vaikka nytkin oon ollut viimeiset pari viikkoa kaikki päivät kotona. Stalkkaan postinkantajaa ovisilmästä, mutta ei sillä oo mun paketteja mukana, pelkkiä laskuja ja mainoksia... :(

    Tästä kokoelmasta ei tullut mulle muuta kuin Lighthouse, kun ei hirveästi ole aikaisemmin näkynyt hyvänlaatuisia swatcheja, joten kiitos tästä! :) White Cap ja Sea Spray saattaisivat kiinnostaa...

    VastaaPoista
  7. Mä olen tilannut vasta Below Deckin, kun vain yksi mahtui edelliseen tilaukseeen, minkä tein. Mutta vielä olisi tarkoitus tilata Knotty, Sea Spray ja Ahoy ainakin.

    intootje

    VastaaPoista
  8. Puggie: kolme pakettia, mitä kaikkea ihanaa oot tilannut :D Mun mielestä sun pitäis pystyä soittamaan johonkin postiin tai johonkin ja sanoa, että sillä ei ole niitä paketteja mukana, vaan suoraan jättää saapumislaput, koska musta niillä ois velvollisuus soittaa ovikelloa ja vasta jos kukaan ei avaa, viedä ne paketit takaisin postille. Taistelin keväällä saman ärsytyksen kanssa, kun olin kotona kun posti tuli, sain pakettikortin ja paketti oli loppuviimein sellainen, joka olisi mahtunut postiluukusta miten päin vain saapumaan. Silloin ärsytti.

    intootje: Below Deck oli kyllä hyvä valinta, ihana sävy. Suosittelen lämpimästi noita muitakin mitä harkitsit

    VastaaPoista
  9. Mä kerran itse asiassa reklamoin ihan kirjallisesti postiin, kun pikkupaketteja ei kuljetettu kotiin normaalin postin mukana ja mulle vastattiin vain, että nykyisin netistä tilataan niin paljon kaikkea, ettei postinkantaja voi millään raahata kaikkia pikkupaketteja mukanaan, eli ne ovat menneet suoraan postitoimipaikkaan. Toisaalta ihan ymmärrettävää, mutta kyllä niitä paketteja aika usein mukanakin kulkee... Ärsyttää eniten juuri se epätietoisuus, kun tietää, että kevyt ja pieni paketti on (taas) tulossa, mutta ei tiedä, pitäisikö sitä kytätä kotona vai ei. Mullakin posti on niin hankalan matkan päässä, että mielelläni haluaisin paketit suoraan kotiin.

    Pari kynsilakkapakettia tuli (Transdesign ja H2T) ja yksi paketti feikki-konadlaattoja (kai näitä on pakko kokeilla, kun halvalla saa)... :D

    VastaaPoista

Thanks for taking your time and commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...